Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Η ευάλωτη βυζαντινή ιστορία - Το παράδειγμα του βιβλίου της Β’ Γυμνασίου

Μαρίας Παπαευσταθίου – Τσάγκα Σχολικῆς Συμβούλου Ὁ τρόπος ἐκφορᾶς τῆς γλώσσας στὸ μάθημα τῆς ἱστορίας Β΄ Γυμνασίου, ποὺ ἐπονομάζεται «Μεσαιωνικὴ καὶ Νεότερη», συναρτᾶται μὲ τὸν σκοπὸ τῆς συγγραφῆς, ἀλλὰ καὶ μὲ τὸν τρόπο σκέψης τῶν...

Κάντε κλίκ επάνω στον τίτλο για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο..


from Ινφογνώμων Πολιτικά http://ift.tt/2onb3IE
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου